Giorgio Armani
Парфумерія Armani, незважаючи на те, що італійський модний дім завоював світову популярність ще в 1970-х роках, з'явилася набагато пізніше. Перший аромат був розроблений у середині восьмидесятих, коли ім'я бренду стало символом розкіші, вишуканості та витонченості - саме таким став букет запахів, іноді вишуканих, але завжди впізнаваних з першої ноти.
Сьогодні аромати Armani переважно орієнтовані на жіночу аудиторію, але про стильних чоловіків італійці не забувають. Розроблено кілька ліній - від бюджетних серій до елітних фланкерів у дизайнерських флаконах. Незмінним залишається одне - бездоганний стиль, який актуальний як у повсякденному житті, так і на розкішному світському заході.
Історія бренду
1982 рік - паризький концерн L’Oréal придбаває ексклюзивну ліцензію на виробництво елітної парфумерії у ціновому сегменті від $200.
1984 рік - під маркою Armani випускається перший однойменний аромат для чоловіків.
1992 рік - створюється дебютна жіноча лінійка.
2000 рік - запуск власної косметичної серії.
2004 рік - виходить легендарна колекція Privé, яка стала однією з найдорожчих в історії.
2008 рік - прем'єра аромату Code для обох статей, який побив рекорди продажів.
2013 рік - перевидання найкращих серій у вигляді 13 лімітованих фланкерів.